Doug's Nightmare
What is a banana to do when he’s haunted by anxiety and inner demons? Doug’s Nightmare is a cartoony, hand-drawn bullet hell where your job is to help Doug the banana overcome his worst fears by pounding them into oblivion! Part top-down twin-stick shooter and part beat ’em up, Doug’s Nightmare pits you against swarms of bugs, mushrooms, floating brains and more!
Doug can punch when disarmed or pick up a wide variety of weaponry to fend off foes, from slimy squirt guns to spiky clubs. He can don shoes, gloves, cloaks, sunglasses and a wacky wardrobe to improve stats and look stylish as he gains the confidence he’ll need to take on the biggest baddies! Can you guide him to victory?