“GET OUT OF MY PLANET!”
Doughlings: Invasion promises a fun gaming experience to gamers of all ages with the innovations it brings to the shooting genre.
In Doughlings: Invasion, the second game of the series, the story continues right where it left off. This time our hero Morpheus arms himself to defend his people from alien invaders. Morpheus is ready for battle with his unique personas all armed to the teeth! Varieties of raving space invaders and challenging end of the level bosses are all waiting in line to get their butts kicked by you!
Get ready for an adventure with an ever increasing pace and tension! Throughout the game you will develop novel battle strategies, acquire untold powers by modifying your DNA, and make life miserable for those unwelcome space invaders with your dazzling Show Off powers.