Drag Clash Pro: Hot Rod Racing
Experience amazing ¼ mile races, take part in legal Hot Rod tournaments, earn points and money for your places in completed events.
Tuning, customization, cars (old, classic, modern, rebuilt, or modified), the sound of high engine revs, the smell of burnt tires, a reliable Drag 'nd Drive system, real physics, and amazing emotions on the tracks!