DragoDino
Meet Bob, a cute DragoDino, and guide him through the 10 levels of the Forest Kingdom in a quest to recover his lost egg stuck atop a giant tree.
Explore and fight enemies to reach ever higher, collecting powers on your way up to help you in your quest. But be careful, the guardians you'll meet won't let you through that easily.