Dragon Audit
Story rich gameplay inspired by point & click comedy classics, told with an anime inspired 3D visual style and modern controller-friendly input.
In a world teeming with magic and danger, a city of accountants exists which has sequestered itself behind high walls and generally unacceptable accounting principles. A battle accountant there, George, is assigned the unenviable task of leaving the safety of the city in order to storm a nearby castle, slay the dragon, rescue the princess, and (most importantly) rescue the unpaid tax revenue. Meanwhile, Ayraw (the dragon), is tired of knights showing up to slay her, and is a bit jealous no one ever wants to rescue her. So she concocts a plan to trick George into rescuing her instead of rescuing the princess. Hijinks ensue as the two team up, the unlikely duo slowly growing closer through their shared adventure.