However, their peaceful life ended when Nebiros and his armies appeared.
Earth, Water, Fire, Wind, Moon and Sun. The four magic stones and the gods of moon and sun brought prosperity in Megalith. Because of that, the people lived a peaceful and prosperous life.
A long time ago, during the war of the gods when the world was created, Nebiros was defeated by the gods of the sun and moon.
He was locked up by the four magic stones, but was freed by summoning a country which aims to achieve victory in the war by using him.
Nebiros, as revenge, controlled the mind of the god of the moon using his dark power.
The god of the universe transformed people's forms and spirits into hideous ones, and used them for his armies.
The god of the sun, who was threatened by Nebiros' move, entrusted the weapons of the gods to four dragon knights and ordered them to overthrow Nebiros.