Dragon Takers
The Dragon Army, commanded by the ruthless Drake Emperor Tiberius, marches ever closer to total conquest of the world. The once-mighty nations stand divided, each struggling in isolation as their lands fall one by one under the growing shadow of the army. Amid the chaos, a young man named Helio, from the humble village of Haven, faces his end in a vicious dragon attack. However, just as hope fades, a mysterious power awakens within him—the legendary "Skill Taker". Now, Helio must harness this ability to turn the tide of war, acquiring his enemies' strengths to fight back against an unstoppable force.
Engage in strategic, turn-based combat with a front-view command system that emphasizes exploiting enemy weaknesses in a fantasy RPG with beautiful pixel and anime-styled characters. As Helio, use the unique "Skill Taker" ability to steal and equip powerful skills from defeated foes, giving you the freedom to build and customize your arsenal. Master the art of anticipating enemy moves, unleashing devastating counterattacks, and outmaneuvering even the fiercest opponents. With each battle, you'll grow stronger and unlock new strategies, guiding Helio from a simple villager to a key player in the fight for the world's survival.