DragonFangZ - The Rose & Dungeon of Time
Rose is a human and half dragon. One day, she wanders into a world called Tree of time, with a fairy instead of her parents.
This is a wonderful roguelike game. If Rose falls during her adventure, she loses all items and the level is reset. And because the dungeon transforms with every play through, the quest will never be the same.
Both Rose and enemies take turns performing actions. You can think about what to do next over time.
Rose can wear fangs of monsters and gain their abilities. There are more than 200 kinds of monsters. You can combine the capabilities of your favourite monsters.
This game also includes Ranking, Item warehouse, Monster's gallery, Achievements, Mini puzzle, and Dungeon for advanced players.