Imagination is the key, as you enter a magical storybook land full of mystery and wonder, unusual creatures and enigmatic puzzles!
Create your own original stickman and then watch it come to life in Draw a Stickman: EPIC 2 and the DRAWN BELOW expansion! Challenge yourself to unlock every secret, collect every drawing, and share your creativity with the world!
Embark on a perilous journey through time! Draw your Stickman and create a friend! But be warned...disaster falls upon your ally! It’s up to you to become the hero! Manoeuver your way through the magical worlds of EPIC 2 and Drawn Below in a quest to save your partner!
Create and save drawings in your sketchbook! Use them throughout your adventure!
As you explore each colourful environment, choose from an assortment of drawing pencils and tools to help you successfully overcome every obstacle along the way.
New features and enhancements allow you to choose from a larger colour palette, along with a variety of pencil sizes. Unlock hidden Color Buddies, locate puzzle pieces, and enjoy new drawing pencils for Wires, Eggs, and Ice! This is an experience like no other, personalised by you!