Draw a Stickman: EPIC
Pencil your way into one of the most creative drawing puzzle games ever designed: Draw a Stickman: EPIC!
In this uniquely crafted cartoon RPG, you become the artist and create your very own stick man hero! Sketch and doodle your way through the cartoon obstacles the evil stick man Zarp throws at you!
As the artist, you’ll guide your sketched hero through the dangerous drawing world to save his friend. You’ll use various pencils and creativity to animate solutions to puzzles or obstacles!