Drawful 2
The team behind the hit party games Fibbage, Quiplash, and YOU DON’T KNOW JACK presents Drawful 2 the game of terrible drawings and hilariously wrong answers! Use your phone or tablet to draw funny and challenging things like “creepy tiger” or “two moms having a great day.”
Players type in what they think the (probably terrible) drawing really is and then everyone - even an audience of potentially thousands of players – votes on what they think is the correct answer.
Drawful 2 improves on the original Drawful with the ability to add your own user-generated prompts to make even weirder games full of in-jokes with your friends, as well as expanded tools for streaming.
Please note: while a Joy-Con or Nintendo Switch Pro Controller is necessary to navigate the in-game menus, it is not possible to play through Drawful 2 using such controllers. In order to play, users are required to connect additional devices (such as smart phones, tablets, computers, etc.) as controllers via a website called Jackbox.tv. Any device that has a web browser supporting websockets and HTML 5 may work as a controller for the game. Internet connection required during play.