Throw open the gates to a magical kingdom of fun and thrills!
Create and customize your own amusement park. From humble attractions like the teacup ride or trampolines, you'll be able to build up to bigger and better things. You can even hire mascots and hold fantastic parades!
Don't forget about mascots - these cute and quirky characters are the first things people will think of when they talk about your park! You'll be able to scout a new mascot every year. Signing one will give you access to special themed areas, like the the Space Zone, Snow Zone, and Desert Zone. Keep increasing your popularity and delight your visitors with spectacular parades!
Take your first step on the roller coaster ride of amusement park management! What kind of park will YOU create?