Dream Tactics
Ready your decks, pick your party, and prepare for battle! Innovating on the tactical RPG genre, Dream Tactics delivers rich character customization, strategic combat, and tactical card combos to explore.
The Dream World is in peril! It is up to our unlikely hero, Neru, to assemble a formidable team to defeat the Pillow Legions and save the Dream World from its inevitable collapse.
The only problem? Neru may have slacked a bit on learning the magic of the Dream World and is almost out of time until its destruction!