Drill Deal - Oil Tycoon
Drill Deal is a fun oil business simulator. Start from a single tiny rig and expand it to a large complex of connected platforms. Optimize & grow your business. Look out for threats like weather, terrorists, fire, and others. Take care of your working crews.
Embark on this fun adventure and build your own oil rig! Start with a small platform and expand it to a large interconnected complex! Optimize your designs for more efficient production, increase cash flow, and keep your employees happy and safe!
Sign long-term contracts to sell your products. Conquer new markets. Manage your reputation and customer relationships, and INCREASE YOUR PROFITS while you’re at it!
Manage your platform during an environmental crisis. Face countless challenges and threats such as: snow blows, storms, fires, and many more! Remember that it’s your responsibility to protect your rig crew from the attacks of greedy pirates, terrorists or even deadly diseases!
Remember to choose your employees wisely. Pay attention to their various skills and statistics. Take care of their satisfaction and quality of life on the platform. Build your gameplay and provide your crew with better accommodation as your platform grows. Qualified and satisfied workforce is the key to increasing productivity!
Discover various scenarios in different corners of the world. Ranging from the freezing Arctic with snow and blizzards, through tropical pirate-infested waters, to haunted islands.