Driving World: Aspen
Driving World: Aspen opens to you an authentic-looking, challenging location to drive around and prove your driving skills in. Start exploring it in your trusty SUV, getting the hang of navigating around the narrow, windy mountain roads. After a bit of practice you’ll be able to advance and try your luck in more demanding vehicles.
Visit the great, majestic winter resort, driving on ice-covered roads in a variety of exciting, challenging vehicles! Plow through snow, drift in a rally car, feel the winter air in a snowmobile or try to navigate a big, bulky bus! Plentiful exciting challenges await you!
10 COOL VEHICLES TO DRIVE: From a small snowmobile to a giant bus with everything in between!
In the course of the game you’ll get the chance to try out and drive a myriad of exciting cars. From big to small, in all shapes, sizes and utilities. Each one will pose a different challenge and ask you to learn new skills. A rally car is fast and easy to handle, so you’ll be able to drive fast and drift to cut corners and get to your destination on time. Then to drive a large van or even a bus you will have to teach yourself to be more careful and mindful of your surroundings.
In free-roaming mode you can explore the game world at your own pace! Complete new missions each day to earn in-game rewards! Challenges include: perform amazing jumps, stay in the air as long as possible, find a reward hidden on the map and more!