Drone World Tour: Flight Simulator
Complete unique missions in various locations around the world. Each mission brings its own challenges and demanding conditions. Explore a variety of urban and natural landscapes around the world, each of which requires an individual approach and tactics.
Be prepared for collisions! You will have to manoeuvre between static buildings, pass through narrow alleys and avoid moving structures that may suddenly appear in your path.
Master the intricacies of drone control using various flight modes. Effectively respond to changing conditions and adapt your strategy to successfully complete each mission.