Dual Brain Complete Edition
All the games from Dual Brain Vol.1~Vol.3 are included, plus two new categories, for a total of 10 new games, making it a great value.
There are 30 mini-games in this game, belonging to the five categories of calculation, reflection, shape, observation, and guessing. Let's try to play various mini-games.