Duck Detective - The Secret Salami
Aggretsuko meets Return of the Obra Dinn in Duck Detective, a cozy mystery game about a down-on-his-luck duck searching for answers in a sinister sausage-based conspiracy.
Inspect and interview suspects to learn their hidden secrets, then use the information you’ve gathered (plus your own de-duck-tive reasoning) to locate the suspect and bust the case wide open!