Play it, break it, abuse it, skip the tutorial, ignore tips and tricks in the loading menu and - most importantly! - mute the narrator.
Collect all rewards, unlock all achievements and brag to your buddies that you've enraged some poor developer from a video game and made him scream at you just like in the trailer. Do your best. Or worst. Or both at once.