AHOY THERE!
Duel on Board is a 1 vs 1 local multiplayer competitive / party game where pirates fight for the precious beer while sailing the dangerous high seas.
While sailing the dangerous high seas, you will encounter various locations with events that will change the mechanics and the rules of the game.
When pirates are not dueling for the beer, they can enjoy some extracurricular activities.