Dumpy & Bumpy
Join Dumpy & Bumpy in a puzzle adventure bursting with 80 charming but challenging levels to bite, blow up, and push through. Dive in as Dumpy, or bring on a bestie as Bumpy, to crack each level’s code and crush the evil Ghostlord. Be sure to make haste though, or the Ghost minions will make a waste...of you!