Dungeon Village 2
Use items and equipment to power up your adventurers and help them get more gold and experience from their quests. Be on the lookout for new dungeons to explore and new monsters to fight!
As your town develops and becomes more popular, adventurers won't just visit, but move in for good!
The enemy roster from the previous game has been expanded with a host of quirky new monsters to fight.