Dungeons of Shalnor
"An Eye for Immortality… What a terrible price to pay for such a terrible curse!"
Dungeons of Shalnor is a tactical Roguelike game. It features a Turn-Based combat along with a "Turn the camera" mechanic that also turns all monsters and projectiles, causing interesting outcomes such as: Monsters walking into traps; or attacking one another.