Duped
Duped explores themes of loneliness, isolation and identity, through a 2D action/puzzle platformer. Control a square on its journey to escape the cave it has found itself in. Create clones, control them, flip switches, build bodies out of your friends, get kicked around like a ragdoll. All of this awaits you, in Duped.