Dusty Raging Fist
Dusty Raging Fist is a fast-paced 2D action game. Play with up to 2 of your friends in local co-op mode. Call upon your support characters to gun down enemies. Collect and utilize Elemental Powers and Guardians to aid you in your quest.
When the occurrence of the dark moons began, Dusty, Darg and Kitsune knew that something was amiss. An ancient evil from a faraway land threatened the peace of Double Bill Town. Prompted by a visit from the helpless Elijah, the trio set off to seek the Iron Knight's help. Along the way, they have to battle rogue villains, encounter ancient powers and face the battle of their lives.