Dye The Bunny
Little Ellie goes on an Easter Egg Hunt, exploring her garden and wandering off a little too far from home, where she meets a mysterious Bunny. Her dad is calling her for dinner already, but she keeps going further into the rabbit hole.
Dye The Bunny is an Easter horror game. Play as a little girl Ellie, exploring the garden, finding Easter eggs, solving the challenges that come your way, surviving the encounters of the Bunny and going down the rabbit hole, where the Bunny lives. Ellie has a little basket to put the Easter eggs into, as well as other things she can find along the way, which is an intuitive inventory system for the player to use. But at the end of it all, Ellie has to do something. Bunny wants to ask Ellie for a favor. Dye the Bunny. Dye the Bunny, Ellie.
The game also features more endings after the game is completed for further exploration, story and a dark twist.