ENOH
You must place a sacred card in each classroom while avoiding the spirits, and the player will try to exorcise the spirits in all the classrooms while avoiding the spirits and solving the riddles.
If you are spotted by a wandering spirit, run or hide anyway. Do not get caught.
You, as a medium, confront the spirits to break the spell of the school's resentment.
Will you be able to seal all the spirits in the school and restore peace to the school?