Dive into the colourful world of a farm and experience an interactive learning adventure with our touch-screen peg puzzle! Children playfully discover vegetables, sunflowers, fruit, and much more by fitting moving objects into predetermined shapes. But it's not just about vegetables and fruit—letters and numbers are also part of the adventure, allowing kids to playfully expand their knowledge of the alphabet and math.
As children solve the puzzles, they collect golden stars as rewards. These stars can be used to unlock a fun memory card game. In this game, they go up against a virtual cat, trying to find matching pairs of cards. The memory game enhances memory development and adds extra fun.