EarthNight
EarthNight is an illustrated epic 2D platformer about the dragon apocalypse, and a love letter to classic arcade games. Humans have been exiled to space, forced to live in orbit above the planet. But Sydney and Stanley have had enough! They’ve decided to skydive back to Earth, taking out as many dragons as they can along the way.
Each run begins in space. You must traverse five layers of the atmosphere on the perilous journey down to Earth, alternating between skydiving and running on the backs of dragons. Your path to EarthNight will always be different and riddled with danger.