EarthX is a relaxing family-friendly spaceflight company management game, where you launch rockets. A lot of them.
Go from launching small rockets on Earth to eventually building a colony on Mars. Create your own Internet constellation, develop new technologies, supply the International Space Station and terraform Mars!
You will have to develop better and better rockets, fight for contracts with competitors and grow your business to achieve success. Grow your capital, assemble rockets, capsules and satellites and dominate the Space Industry.