Easy Japanesey 2 is a fun and family-friendly educational word game!
The aim is to find the missing grammar points or sentence fragment from a dictionary of over 400 phrases – simply tap one of the nine possible answers on the game board to make your choice. If you get stuck, use the handy hints to reveal additional clues!