Ecchi Blast Vol. 1
Eroblast: Chat with attractive girls, learn their engaging storylines, and receive their pictures. Solve Match-3 Puzzles to unlock new and cool pick-up lines for your waifu!
Ecchi Memories: Match the cards within the time limit in this memory game. It gets harder the further you get... If you can do it in time, you'll see something your eyes will never forget.