Ecchi Fever
Ecchi Memories: Match the cards within the time limit in this memory game. It gets harder the further you get... If you can do it in time, you'll see something your eyes will never forget.
Ecchi Paradise: The spicier the photo, the higher the difficulty level. Try to complete all the puzzles and don't be too hard on yourself if you can't finish fast. Take your time.
Ecchi Secrets: Discovering the truth is never easy... the more tempting the secrets, the greater the challenges you'll face. Unravel all the mysteries to uncover what the girls are hiding, and prepare yourself for plenty of photos along the way.
Echhi Time: Enjoy your day with the 5 most tempting girls, and check what they are doing as time passes. This extraordinary timepiece allows you to fully express yourself by customizing the clock's display and background to reflect your unique personality and preferences.