Ego Protocol: Remastered
Guiding your humanoid character to safety is not easy, and to create a safe passage through the abandoned orbital station, cunning strategy and quick reflexes is required. In order to overcome enemies and obstacles, and to reach the end of each level, you can jump, shoot and manipulate the world.