Elasto Mania II
Elasto Mania II was released in 2017 as a successor to cult classic Elasto Mania (commonly known as Elma) and Action SuperCross. The long-awaited sequel is still a 2D enduro simulator with a nostalgic feel, but it’s also about giving you more bang for your buck than ever, with more challenges, extra collectibles, updated physics and new graphics.
Will you sit back and enjoy a quick game between two conference calls? Or will you challenge yourself at 2 A.M. until you see your name on top? Wherever you want to go, Elasto Mania II will take you there.