Eldest Souls
Eldest Souls now includes ‘Depths of the Forgotten’: a free, major expansion which introduces a new and perilous region, three new bosses, a selection of special weapons, a weapon customisation system, and an all-new, obliterating ability.
In a final act of vengeance, the Old Gods have unleashed a great Desolation upon the world. Mankind is fading, with but a glimmer of hope remaining.
Fast-paced and challenging Soulslike combat awaits, where every moment counts. Yet fortune favors the bold, and defeating the Old Gods may grant the player powers beyond mortal comprehension.
Eldest Souls focuses on the toughest and most engaging of combat encounters - the Bosses! - with each Old God presenting a new and unique challenge for the player to overcome… with fitting rewards for those who triumph!
Bask in the pixel perfection of the consecrated Citadel, dripping in gorgeous 16-bit attention-to-detail. But don’t gaze too long. This monument of Human triumph has long been forgotten, and something dark has taken root deep within.
Every encounter with the Old Gods presents its own unique challenge… and rewards. Claim their celestial powers to unlock a vast array of unique Talents and Abilities, ready to customize your own combat style from a multitude of combinations.