Electro Ride: The Neon Racing
In an alternate Europe in which the Eastern Bloc did not fall, but transformed into a center of eternal wealth and progress - this is where fame awaits you. No ABS, no traction control, no modern electronic system. Only you and a beautiful, classic vehicle with super-powerful neon lights. Show your driving and drifting skills!