Elevator...to the Moon! Turbo Champion's Edition
You are a space cadet, rudely commanded by the President of the World to "Liberate" a Moon Elevator, evoking the wrath of the world's most powerful AI. Will you crack under pressure trying to hold this broken Space Elevator together?
Disobey! And cause hilarious havoc, or find your own sweet spot. Each way of playing has its own advantages and outcomes as you navigate through a plot with more twists and turns than a twisty-turny thing! It’s up to you, intrepid elevator person, to blaze your own altitudinal path...to the moon!