Elite Soldier Shooter
Sometimes there are tasks where SWAT can not handle... and then you appear — Elite Soldier. You are the "champion" on special assignments.
At your disposal, guns for any type of tasks — there is a pistol and machine gun and rifle. And even grenade, if you decide to play on a large scale. But it will be better if your gun sounds is not so noisy.