Elva the Eco Dragon
The world is facing an environmental disaster. But not all is lost. The young, and not so young, are about to receive help from a powerful being from another galaxy: Elva.
Elva is a small dragon with immense powers, who has arrived on Earth to teach us how to take care of the planet. The better you help her, the better the world will be saved. Enjoy saving the planet with her. Children, youth and everyone at home can save the planet now. Explore different areas to clean the planet, and even explore the Moon and space!
Elva is an educational game, which wants to teach the values of caring for our planet. It is a game, but with a message: we can take care and save the Earth. With the help of Elva, and with a little effort from everyone.