Embracelet
Embracelet is a puzzle adventure game with a gripping story, gentle and satisfying puzzles, characters you'll love and a beautiful, orchestral soundtrack.
One day he is handed an old bracelet by his Grandfather who grew up in a fishing community up north. This bracelet has powers - strange, mysterious powers!
Jesper is given the task to unravel the mystery behind the bracelet. Where does it come from? Who does it belong to? And why did his Grandfather leave the island and his old life behind?
With its gentle difficulty level, intriguing story and beautiful soundtrack, Embracelet is a game for anyone who enjoys unique, heartwarming video games.
Embracelet is made by Mattis Folkestad, one man team behind the award-winning adventure game Milkmaid of the Milky Way.