Emily Archer and the Curse of Tutankhamun
Lady Archer is invited to Egypt to see the priceless treasure of King Tutankhamun by her friend Lord Carnarvon.
She's on a mission to solve the murder and find the missing mask! Collect evidence, examine clues, and solve intricate riddles as you move closer to the truth.
Search for clues and missing objects to discover who's murdered Emily's friend Lord Carnarvon and find the missing treasure of Tutankhamun.
With puzzles round every corner players are also challenged to take on thrilling mini-games. The great gameplay is complemented by beautiful backgrounds and an engrossing soundtrack.