Enchanted in the Moonlight - Miyabi, Kyoga & Samon -
You’re an average girl of 25, working at the library to make ends meet and support your family's shrine. However, that all changes when handsome men save you from malevolent spirits! It turns out, though, your saviors are more than they appear... They’re Ayakashi Spirits, too.
These men offer you protection, but only in exchange for something priceless. Are you ready to enter into a forbidden deal with the Ayakashi?