Candy 2048 Challenge
Test your intelligence in the iconic 2048 game for intense fun! Play in 1-vs-1 multiplayer to really see who is the best!
Match 5 tiles of the same colour, clear lines and make sure you don't get stuck! Fantastic fun for all ages. Challenge a friend and play on the same screen in the local battle mode.