A year has passed since the events of Maple Creek. But for the past few months, our detective has been hot on the trail of the demonic preacher she fought one year ago. Yet he has managed to always stay one step ahead.
Then she encountered an abandoned camper in the middle of the highway. Enormous claw marks scored the roof and the lost family’s personal belongings were scattered everywhere. All signs pointed to the scene being fresh.
Walking through the park gates, the detective feels the weight of invisible eyes watching. Sinister shadows lurk behind the park’s enchanting scenery and the wary glances of its overly-polite employees. Is this place connected to Maple Creek, and the preacher?
Who is the mysterious prisoner she meets on the forest path – someone stalking her every move, or a possible ally? Is she merely a puppet being used in forces from outside our world, or will she finally resolve the evil events that began one year before?