Escape from the Universe
It’s year 104 of Universal Galactic Calendar; after the destruction of the Earth, human survivors are scattered all over the universe, trying to persevere in the hostile environment of the war-torn outer space.
Join the fight as one of the pilots born post-Exodus, travelling through galaxies in search for their meaning of life.
Help other survivors, solve the mysteries and fight - all in order to escape from the universe!