Estranged: The Departure
Experience what the island has in store as you uncover the secretive Arque Corporation, burrowing ever deeper into their dangerous and haphazard operations.
This game was developed by one person in their spare time over 6 years, with help from a community of translators and testers. It is a standalone sequel to Estranged: Act I, which followed our hero's adventure in a search for a way to get home.