Ethan: Meteor Hunter
Your name is Ethan, a rat that got touched by meteorites giving him the power of telekinesis: freezing time and moving objects around him.
Manipulate the world with endless possibilities: build the solution YOU want where nothing is scripted and levels can be solved in multiple ways.
With its unique blend of precision platforming and time-stopping physics-based puzzles, you may die repeatedly and feel like a hero when you succeed.