Etrian Odyssey HD
Etrian Odyssey HD remasters the timeless adventure of the labyrinth that swallows all.
In a vast and fertile land lies a small town known as Etria, a peaceful village that became famous for a startling discovery. A crack in the the vast forest opened at Etria's edge, leading downward like a gaping maw. It all began there...
Those who hear rumors of the labyrinth of Etria begin to harbor dreams of exploring it. Riches, fame, prestige... and a promise: the true spirit of adventure on the perilous edge of death.
Build a party of explorers from nine different character classes - Create a woodland survivalist, shield-bearing protector, whip-wielding dark hunter, and more. Scour through the dungeon's many layers and fend off the unknown to discover the truth behind the Yggdrasil Labyrinth.