Etrian Odyssey II HD
Etrian Odyssey II HD rebirths the timeless adventure of the mysterious floating castle.
When civilization sank beneath the seven seas, deep forests spread across the five remaining islands.
Only the chosen ones escaped the waters in their castle stronghold. Eventually, the waves overtook even the last five islands...And the castle was all that remained. After the passing of ages, the people of the floating castle have chosen to descend upon their mother soil.
Build your own party from twelve different classes of heroes and climb through the Yggdrasil tree to reach the clouds and uncover the truth of High Lagaard.